piątek, 18 stycznia 2008

Ja żyję...!!

Ja żyję i nawet mam się całkiem dobrze - mimo że pewnie niektórzy wątpili czy kiedykolwiek coś tutaj napiszę. Nastały trudne czasy - do tej pory nie miałem czasu się nudzić - zawsze było co robić. Teraz okazuje się że mam jeszcze mniej czasu. O tym, że mam aparat to całkiem zapomniałem. Siedzę teraz w innej dziedzinie multimediów i wszystko wskazuje na to że dłużej tak posiedzę. Walczę też z moim dostawcą internetowym o zwiększenie uploadu - może wtedy będę mógł się dzielić ze wszystkimi moimi aktualnymi tworami. Przy obecnych prędkościach nie wyrobił bym z opłatami za prąd. Klip z testów Flycama ładował się na serwer kilkanaście godzin. Oczywiście mógłbym odzywać się częściej ale wtedy z foto-bloga zrobiłby się dziennik pokładowy, a nie o to mi chodziło.

Obecnie walczę przed kompem z materiałem z Gali Sportu 2008 - Gazety Regionalnej. Nawet miałem przyjemność przebywać z tak zwanymi szychami z naszej okolicy. Na gali przebywała bowiem cała elita z Żar i Żagania - Burmistrzowie i Starostowie mieszali się z prezesami największych lokalnych firm. Aaaaa byłbym zapomniał - gościem honorowym był nasz słynny polarnik Marek Kamiński, a muzyczną gwiazdą Norbi. Oczywiście jak to zwykle u mnie - zdjęcia opublikowałem bez zgody i wiedzy ich twórcy :-). A jutro?? A jutro Studniówka.

Tutaj my podczas przerwy w okolicach baru.



Chwilę przed.



Tutaj widać kto się bawi a kto pracuje.



Najlepsi z najlepszych.







4 komentarze:

Gorgomił pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Gorgomił pisze...

A na ostatnim zdjęciu widzimy łypiącego okiem łypiooka pospolitego :D Gratulejszon! Oby się kręciło jak ta lala - byle nie za szybko bo wiadomo co siła odśrodkowa potrafi zdziałać ;)) Pozdrowionka!!

Anonimowy pisze...

Na pierwszym zdjęciu Hurricane wyszedł jakby żywcem zdjęty z planu filmy "Blues Brothers". Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

ale i tak wypchałeś się na pierwszą pozycję-ty to umiesz wypłynąć!:)(patrz zdjęcie 3)