wtorek, 1 stycznia 2008

Park przy alei Jana Pawła II już otwarty...

Witam w Nowym Roku - wszystkiego najlepszego!!



Z lekkim opóźnieniem park przy alei Jana Pawła II rozbłysnął pełną mocą i na szczęście jest się czym pochwalić. Park wygląda naprawdę rewelacyjnie. Nawet nie wiem czy było jakiekolwiek otwarcie, może trwają jakieś minimalne prace wykończeniowe. Ja trafiłem tam z aparatem już jakieś dwa tygodnie temu, w momencie kiedy gałęzie drzew pokrywała szadź. Pokryte lodem i podświetlone drzewa pięknie kontrastowały z ciepłym oświetleniem parkowych alejek.

Coś mi sie wydaje, że park będzie hitem już na wiosnę, oczywiście lepiej się spieszyć bo jak miejscowa banda debili odkryje nowy plac zabaw to nie będzie na czym usiąść.









Szadź też ładnie udekorowała drzewa widoczne z balkonu - co postanowiłem oczywiście uwiecznić.




Park - Żary - nocą

6 komentarzy:

Gorgomił pisze...

Co tak mało tych zdjęć? Za co Ci płacą? Nie dość że rzadko to nie ma co oglądać! ;') Najlepszego w nowym roku!

Anonimowy pisze...

Przyłączam się do powyższego komentarza ;D alcia

Unknown pisze...

Szczecin ewidentnie chce wojny!! A że ja taki Peacemaker jestem to w chwilach kiedy ja ciężko pracuję i nie wrzucam nic na bloga - polecam bloga przyjaciół ze Szczecina - tam aktualizacje odbywają się mniej więcej raz na godzinę :-)

P.S. To prawda - zdjęcia robię bardzo rzadko, ale to nie tylko z braku czasu - po prostu niewiele się dzieje. Zazwyczaj jest szaro i ponuro, a jak już wyjdzie słońce to wolę wyskoczyć gdzieś z kamerą i potrenować. Montaż materiału to naprawdę wiele godzin - których nie mam - a wrzucenie tego na serwer niestety trwa czasami kilkanaście godzin - FlycamTest = 14h. Wszystko trwa tak długo, że brakuje mi czasu, przynajmniej nie znam pojęcia nudy. Chyba mnie rozumiecie...

Anonimowy pisze...

Park faktycznie ładnie sie prezentuje,
codziennie rano w drodze do pracy mam okazję go obserwować...ciekawie rozwiązali oświetlenie.

Anonimowy pisze...

he he:D czerwoni jak cegła:) no ładnie ładenie;) he he:D po całości:) ala&mati

Anonimowy pisze...

Świetne zdjęcia! Faktycznie narobiłeś smaczku na więcej... weź się do roboty!