poniedziałek, 14 grudnia 2009

Foto-Historia - ciekawy blog

Z przyjemnością mogę Wam polecić nowy blog - zaprzyjaźniony. FOTO-HISTORIA, czyli historia zapisana na papierze fotograficznym. Strona niedawno wystartowała i w dalszym ciągu się udoskonala. Warto tam często zaglądać, warto też przegrzebać własne zbiory - czynnie uczestniczyć w tworzeniu ciekawej bazy historycznej. Pewnie jeszcze wrócę do tego tematu - jak tylko odnajdę u rodziców na strychu stare zdjęcia, które mam w pamięci z dzieciństwa...

Na zachętę - jedno ze słynniejszych zdjęć z mojego miasta: KLIKNIJ.

Administratorze - powodzenia


6 komentarzy:

reaper7 pisze...

Te zdjęcia ze strychu które masz w pamięci to tak naprawdę nasz stary garaż z blachy falistej...a że czasy były wtedy zdjęć BW to wmawiałem Ci że to hangar lotniczy z IIWŚ a nasza błękitna skoda która na zdjęciu była szara robiła za cysternę na paliwo lotnicze...
ech jaki Ty byłeś naiwny...

Unknown pisze...

Ty czorcie!! Może i naiwny, ale jak widocznego na zdjęciu tatę nazwałeś: Oberleutnant Helmut Shwarz to miarka się przebrała...

reaper7 pisze...

nie...opisywałem go jako Hans Helmut Wunderbaum znany inaczej jako Red Balon

reaper7 pisze...

sorka! Miało bys Red Baron.

Unknown pisze...

pomyłka? myślałem że było dobrze za pierwszym razem

reaper7 pisze...

zasadniczo to tak...
Ten Red Balon był równie często brany za dwie zaznajomione ze sobą osoby i w ówczesnych kronikach towarzyskich pojawiała się nawet wzmianka:"Hans und Helmut trinken wermut"