wtorek, 24 kwietnia 2007

No bo OKA to są w różnych kolorach.

Oko w banerze na górze też jest tak naprawdę niebieskie, ale światło słoneczne prawdopodobnie nieco zmieniło jego barwę. Ciekawe skąd Anonimowy(a) wiedział, że to ta sama osoba. Prawda jest taka, że oryginalne OKO ma kolor niebieski, oko z poprzedniego posta było nieco obrabiane, ale nie zmieniałem jego koloru. Zdjęcie to jak nawet napisałem na nim (digital) było cyfrowe, mało tego - zrobiłem je w RAW'ie. Takie zdjęcie trzeba wywołać w komputerze, czyli ustawić wszystkie jego parametry - stąd takie zdjęcie. A więc dzisiaj, przygotowane jak zwykle w pozycji bocznej ustalonej (jedno z nich na kolanach) Różne wersje OKA. Pierwsze oryginalne, reszta to wariacje.





2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ahh...sprytne to wszystko!
Ale mimo wszystko niebieskie-orginalne najladniej wyglada!

Dobra robota Dudzin !!

Unknown pisze...

Nibieskie GIT. Ja to mam fart :-)