wtorek, 6 lutego 2007

Hip Hip Hura!

Uwaga! Uwaga! Majster z majstrem zrobili podłogi, prawie wszystko już zrobili - opłacało się nieco bardziej ich przypilnować. Ja urlopu dzisiaj nie miałem, ale i tak dużo zrobiłem ....... właśnie dostałem po twarzy - powinienem powiedzieć inaczej - MY ZROBILIŚMY!! Już nie będę więcej kłamał - obiecuję!!

I jeszcze jeden news - właśnie szykujemy się na pierwszą noc w nowym mieszkanku.
Do Reapera: Gdyby coś w nocy nie wyszło - naszykuj nam pryczę. Tylko sobie nie wymyślaj za dużo - mam na myśli np. duchy, sąsiadkę i ogólnie takie takie!!

I zdjęcia z wczoraj - kuchnia:


I podłogi:


9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Zaraz drugi raz dostaniesz po mordeczce:) Prycze u nas szykuje Reaperowa :D
Ale już to Wasze mieszkanko nabiera kolorytów i faktycznie w ostatni tydzień działo się dużo...zrobiło się więcej niż przez miesiąc-takie moje wrażenie.
Udanej nocki-musi być udana bo nie mamy karimat ani materacy u siebie a ja w stołowym do wczesnego rana oglądam filmy - no chyba że Wam nie będę przeszkadzał :P

Anonimowy pisze...

NAJLEPSZEGO !!! NALEZY SIE WAM !!!

Iwona

Anonimowy pisze...

Ładnie!
Teraz rób parapetówe - juz sie nie wykręcisz!

Anonimowy pisze...

To o której mam wpaść w sobotę na parapetówkę, bo piątek mi nie pasuje - pranie robie.

Anonimowy pisze...

Dudzin jest chory-pewnie symuluje żeby nie robić impry:)
Zastanawia mnie tylko jak symuluje rozwolnienie:)

Gorgomił pisze...

kiedy parapetówa ? na kiedy mam przyjeżdżać z Alcią ze szczecina ? póki co nauka wre ... sesja - jeee http://img117.imageshack.us/img117/7103/tionkh1.jpg

Unknown pisze...

Parapetówa?? To, że tam mieszkamy nie znaczy, że już prace zakończone - to w sumie jest jeszcze plac budowy. Teraz wszystko leży już na mojej głowie. A z chorobą, która nie jest symulowana, ciężko robić... Na piwo napewno zaproszę, ale dajcie mi jeszcze chwilę na conajmniej dwie szafy wnękowe, które jak zwykle zamierzam zrobić prawie sam, a tym którzy pomogą postawie (piwo) podwójnie.

Anonimowy pisze...

czepili się udanej nocy:), choć jest ważna, ale kuchnia też jest ładna

Unknown pisze...

Dziękować